SELAMAT DATANG

Polisi Penghantaran

Pretty N Trendy Kids akan menghantar pesanan pelanggan dalam tempoh 1~2 hari dari tarikh pembayaran diterima oleh kami. Pihak kami akan memaklumkan tarikh penghantaran melalui whatsapp sebaik sahaja pesanan diproses. Bagi kes dimana penghantaran jatuh pada hari cuti dan sebagainya, kami akan memaklumkan tarikh penghantaran kepada pelanggan dengan segera. Walaubagaimanapun, tempoh penghantaran barang adalah bergantung pada pihak POSLAJU sepenuhnya.

Kami bekerja keras untuk memastikan kepuasan pelanggan. Namun, dalam kes-kes terpencil di mana kami tidak dapat menepati tarikh penghantaran seperti yang dimaklumkan, kami tidak boleh dipertanggungjawabkan ke atas  sebarang kerugian, kos, kerosakan, cas-cas lain atau sebarang perbelanjaan yang dikeluarkan pelanggan berpunca daripada kelewatan tersebut.

Jika pelanggan atau wakil tidak menerima kiriman POSLAJU, pihak POSLAJU akan meninggalkan kad notis untuk pungutan di pejabat pungutan yang tertera pada kad.

Untuk menjejaki kiriman pesanan, sila gunakan Tracking ID POSLAJU yang dihantar kepada pelanggan melalui whatsapp sebaik sahaja barang anda dipos.

Sila simpan resit/bukti pembayaran untuk setiap pesanan yang dibuat. Jika anda menerima produk yang salah, rosak atau apa jua masalah, sila whatsapp kami di nombor 017 207 5051 pada HARI YANG SAMA anda terima barang.

Penghantaran adalah mengunakan khidmat POSLAJU.
Polisi Penghantaran Polisi Penghantaran Reviewed by Acik on 6:16 PM Rating: 5

Featured Slider

Powered by Blogger.